torstai 26. tammikuuta 2012

Taiteilua

Kun tänään saatiin 4-5 -vuotiaiden kerhossa ristiäsijuttelut juteltua, oli taas tietenkin leikkimisten aika. Ovelasti ehdotin joillekin lapsille muovailemista, kun minua itseäni saattoi hiukan kutkutella muovailuvahojen käyttely. Ainakin Josefinin, Jussi-Matin ja Eveliinan kanssa sitten mälvättiin punaisen muovailuvahan kanssa, ja tehtiin kaikkia hienoja juttuja.

Minä muovasin jänön...

...nalleja ja Eero Aarnion pallotuolin...

...ja kakunkoristeita. Oli kivaa muovailla piiiitkästä aikaa. (Meidän omassa kerhossa oli silloin muinoin vihreää muovailuvahaa.)

Meillä oli omassa kerhossa myös sellaisia "piikkileegoja". Nyt pääsin pitkästä aikaa kokeilemaan niillä rakentamista, kun leikin Miian ja Jussi-Matin kanssa. Jussi-Matti rakensi kissakirkon, ja minä sinne kissan. Siitä tuli ehkä vähän pelottava. Ja taitaa se näyttää vähän ketultakin.

2 kommenttia:

Marski kirjoitti...

Mmouuu minä olen Avaruuskatti miauuu....

Paola kirjoitti...

nojuu! :o