maanantai 24. lokakuuta 2011

Huulipunahaaveilua

Kun tässä taannoin oli sydän- ja verisuonitautitietoisuuspäivän tempaus "pukeudu punaiseen", olin rajallisen garderobini kanssa Helsingissä. Punaiseen teemaan passasi ainoastaan rintsikat ja punakukallinen toppi. Meikkipussissa luurasi myös jokin iänvanha huulipuna, jota kokeilin huulilleni.

Punaisen päivän huulipunakokeilu ja viimeistään MouMoun huulipunateemaviikko saivat minut haaveilemaan joistakin uusista punista, joita voisi silloin tällöin sutia huulilleen. Tosi punainen puna kävi mielestäni minulle ihan hyvin, joten voisi koittaa käytellä useamminkin huulimeikkiä.

Toisaalta haluaisin jonkun uuden PUNAISEN. Tämä nykyinen on aika herkullinen, mutta kyseinen yksilö taitaa olla hiukkasen liian vanhaa. Olen ostanut sen penkkarimeikkiä varten, eli se on ollut hallussani jo vuodesta 2007. Aika ällöttävää oikeastaan?

Toisaalta taas (päänsisäisellä) ostoslistallani voisi olla joku - tai jopa pari erilaista? - neutraalimpi puna, jota voisi käytellä arkena. Vähän sillai huomaamattomammin. Joskus lukiossa minulla oli joku inasen ruskehtava Lumenen puna, jota yhteen aikaan käytin ihan säännöllisesti. Silloin kun meikkasin muutenkin enemmän. Mutta nytkin olisi kiva olla jokin välimaastopuna niihin hetkiin, kun pelkkä huulirasva tuntuu liian tylsältä, muttei halua huulilleen mitään liian kirkuvaa.

Sorry muuten kuvien sumuisuudesta.

Olisi kivaa, jos saisin näissä meikkiasioissa vähän apua. Olen aika käsi yleensäkin meikkamisessa (voi kun olisi kiva osata kikkailla silmämeikillä), mutta nyt erityisesti olisi tilausta huulipunavinkeille. Millaisen punan minun pitäisi ostaa? Mikä olisi hyvä, muttei liian kallis? Mitä muita ominaisuuksia pitää ottaa huomioon? Jos joku kuulee avunpyyntöni, niin pliis jotain apuja tänne! (:

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En itekään kauheasti oo tottunu huulipunaa käyttämään, mutta sen oon ainakin oppinut, että rajauskynä ja huulipunasuti auttaa saamaan sen punan huulille just hyvin ja muutenkin kestää kauemmin huulilla niiden avulla. :)

- Jossu R.

Paola kirjoitti...

voi ei, toi ei kuulosta kauheen hyvältä laiskan meikkaajan korviin. :P

Mutta uskotaan silti! (: