maanantai 4. huhtikuuta 2011

Tilannepäivitystä koululta

Morjens.

Sijaintini on tällä hetkellä koulun atk-luokka. Ennen tämän blogitekstin kirjoittamisen aloittamista tulostin yli 140 sivua paperia ja vein niitä nipuissa opettajien lokeroihin. Ja lähetin suunnilleen saman verran sivuja sähköisessä muodossa opettajille. Eli jätin opinnäytetyöni esitarkastukseen! Wuhuu! Lisäksi ripustin kietaisuhameesta tehdyn posterin koulun aulaan.

Junailin taas Pieksämäelle aamujunalla. Joka oli jälleen routavaurioiden takia myöhässä. Ei se haitannut, osasin varautua siihen, eikä minulla ollut kiire. Dead line on vasta neljältä.

Kävelin asemalta koululle, tihkutti vettä. ♥:n synttärilahjaidea olisi ollut nyt tarpeellinen, harmi vaan että hän ei saanut vielä ostettua minulle saappaita. Kengät kastuivat muutama sata metriä ennen koulun pihaa. :c

Perjantaina tapahtui vielä kummia sen jälkeen, kun olin saanut opparin valmiiksi: Illemmalla avasin koneen, aikomuksenani datailla vähän aikaa tylsyyksissäni. Mutta tittidii! Koneen näyttöön oli tullut jokin vika! Jos sen avaa täysin auki (90 asteen kulmaan, näin: L), ruutu pimenee. Näytöstä näkee jotain ainoastaan, kun se on lähes kiinni (pienessä kulmassa, näin: <). Aika hyvän ajankohdan kone valitsi hajoamiselleen. :o Toivon, että sen saa kuitenkin korjattua. Ilmeisesti kyse on lattakaapelin rikkoontumisesta. :D

Perjantai-iltana yritin ilmeisesti etsiä menetettyä teiniyttäni. Kun kävin hakemassa siskon asemalta, emme ajaneetkaan suoraan kotiin, vaan jäimme pilistelemään Viialan liikenneympyröissä. Ja popittamaan Kulkuria ja joutsenta, Kun kuunteleen Tomppaa:aa jne. ö_O Sitä ennen olin parkittanut Millerin pihassa, koska en voinut mennä kauppaan, ennen kuin Kake-potpourri oli loppunut. Huoh lollero.

Lauantaina oli mukaisa päivä. Aamupäivällä lauloin siskon kanssa Disney-singstaria, ja kun Tarzanin Son of man oli miltei loppusuoralla, meille tuli kylään ihmisiä. Minun kummini ja heidän perhettään. Oli vähän niinkuin minun ja äitin myöhäissynttäriä, kahviteltiin ja istuksittiin juttelemassa. Oli kivaa, kun oli tupa täynnä porukkaa. Illemmalla laulettiin vielä Suomi rock -singstarilla äänemme käheiksi.

Sunnuntaina värkkäilin posteria ja olin vaan. Nyt olen siis Pieksämäellä, ja kohta suuntaan askeleeni ruokakaupan kautta Jrn:n kämpille. Menen sinne yökylään, jotta saisin hoidettua koulujuttuja vielä huomennakin. Kunhan tuo sade vaan lakkaisi.

kuva täältä.

Ei kommentteja: